Webshop FAQ.

Retour- en teruggavebeleid.


*
 Kan ik van tevoren een voorbeeld ontvangen?

Wij willen het liefst dat jouw cadeau helemaal naar wens is. Om de kans te verkleinen dat het product anders is dan verwacht geven wij de optie om een voorbeeld via de mail te ontvangen. Op die manier kunt u voordat wij de glazen maken eerst een digitaal voorbeeld bekijken. Pas als de lay-out naar wens is nemen wij de bestelling in productie.

Natuurlijk kan het voorkomen dat de bestelling bij aankomst toch niet aan de verwachtingen voldoet. Helaas kunnen wij geen producten terugnemen omdat het cadeau speciaal voor jou is gemaakt.

* De bestelling is kapot/beschadigd, krijg ik het product opnieuw?

In het geval van een beschadigd product (denk bij glazen bijvoorbeeld aan een barst) dan vragen wij of je een foto van het product wilt mailen als reply op je bestelbevestiging. Als blijkt dat het inderdaad om een beschadigd product gaat zullen wij het betreffende product opnieuw maken en verzenden. Hier zitten uiteraard geen extra kosten aan verbonden.

LET OP: U moet binnen 5 werkdagen ná ontvangst van het pakket de melding hebben gemaakt van een beschadigd product. Hierna vervalt het recht op een vervangend product.

 

Zo zijn de prijzen opgebouwd.


*
 Prijs van de gegraveerde producten

Bij het bestellen kun je helemaal zelf de gravering kiezen. Zodra je hebt gekozen wat er op de glazen moet en hoeveel je wilt bestellen zie je onderaan de “Prijs per stuk”. Hoe meer glazen je besteld hoe lager de stukprijs. Vervolgens staat onder de “Prijs per stuk” de “Totaal prijs”. Dit zijn de kosten voor het graveren van de producten.

* Opstartkosten

Bovenop de “Totaal prijs” wordt eenmalig €3,50 opstartkosten gerekend.

* evt. Verzendkosten

Laat je de glazen bezorgen? Dan rekenen wij binnen Nederland €6,95 voor het zorgvuldig verpakken / versturen van de glazen.
Moeten de glazen de volgende dag geleverd worden? Bestel dan vóór 15:00 en kies voor de Spoed bestelling. Wij rekenen dan €12,95 verzendkosten en zullen zorgen dat jouw cadeau dezelfde dag nog op de post gaat!

 

Verzending en bezorging.


*
 Levertijd

De standaard levertijd is 2-3 werkdagen. Wanneer dit langer duurt zullen wij je hier op tijd over inlichten.
Heb je haast en wil je de bestelling de volgende dag al in huis? Bestel dan vóór 15:00 en kies voor een spoedbestelling. Wij zullen je pakket dezelfde dag nog op de post doen.

* Track&Trace

Om er voor te zorgen dat je altijd up-to-date blijft krijg je automatisch een Track&Trace code per mail zodra de zending is aangemeld. Zo kun je precies zien wanneer je het pakket kunt verwachten.

 

Contact- en betaalgegevens.


*
 Contactgegevens

GravoSign
Industrieweg 10N
1785 AG Den Helder

T: 0223-636846
E: info@gravosign.nl

* Betaalgegevens

Onze bankgegevens zijn:
IBAN Nr.: NL74 INGB 0651 7016 27

* Betaalmogelijkheden

  • Ideal
  • Bankcontact / Mister Cash
  • PayPal

Bij bovenstaande betaalmogelijkheden wordt de betaling direct verwerkt.

  • Betaallink per email (wanneer u kies voor “Vóór betalen een voorbeeld”)

Bij deze optie zullen wij eerst een digitaal voorbeeld maken en deze samen met een betaalverzoek per mail naar je opsturen. Pas als jij goedkeuring geeft op het ontwerp, en de betaling binnen is, gaan wij de order in productie nemen.

 

Privacybeleid.


*
 Nieuwe privacywet AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) vanaf 25 mei 2018

Vanaf 25 mei 2018 is in de hele Europese Unie de nieuwe privacywet ingegaan. Wij verwerken daarom uitsluitend gegevens die wij nodig hebben voor (het verbeteren van) onze dienstverlening en gaan zorgvuldig om met de informatie die wij over jouw gebruik van onze diensten hebben verzameld. Wij stellen jouw gegevens nooit voor commerciële doelstellingen ter beschikking aan derden.

Lees hier ons complete Privacybeleid conform de AVG:

Privacyverklaring-GravoSign